Buna

Buna, ma numesc Radu Gînsari si bine ati venit la mine pe blog.Un blog sincer, pentru toti cei care iubesc fotbalul, rege al sporturilor..un blog mai mult informativ si autobiografic,despre mine si lucrurile cele mai importante care ma inconjoara!

23 nov. 2011

Poezie...Basarabia, o chitara! (poezie proprie)

Mereu iubeam sa-mi expun  gandurile in versuri si am scris ceva poezii cand eram micut inca...si acum cateodata  seara poate mai scriu cate un gand...si intr-o zi am scris aceasta poezie "Basarabia, o chitara" si se pare ca am ajuns aceste timpuri pe care le-am descris in poezie..sigur nu ma compar si nu vreau sa judecati poezia si versurile mele comparind cu cele ale  marilor scriitori;)

 O chitara, ce cîntă mereu
 De  e bine, de e rău,
 O chitara ce s-ascunde in uitari,
 Tot cu gandu-n departari.

O chitara, tot mai trista,
Caci copiii, n-o mai canta.
O chitara, inca plansa
De-a ei mama care vesnic se framanta.

O chitara, cat un dor,
Caci prea mult speram la viitor.
Ochitara, fara strune,
Din pacate, niciodata, nu s-aude

O chitara, parca e un neam,
 Pribeag, uitat de mii de ani.
O chitara, parca un cimitir,
Eroii ii plangem, insa nu stim sa le multumim!

O chitara, spunem c-o iubim,
Desi, nu ne incumetam s-o pretuim.
O chitara, totusi orfana,
N-are tata, n-are mama

Basarabia, o chitara
Cu copii plecati din tara.
Basarabia, o chitara
Doar stramosii o cantara!

Un comentariu: