Buna

Buna, ma numesc Radu Gînsari si bine ati venit la mine pe blog.Un blog sincer, pentru toti cei care iubesc fotbalul, rege al sporturilor..un blog mai mult informativ si autobiografic,despre mine si lucrurile cele mai importante care ma inconjoara!

21 feb. 2012

Acasa dupa o perioada de o luna petrecuta prin tari straine...

Mincarea mamei, grija tatalui si linistea fratelui, m-au facut sa-mi fie dor de casa. Cat nu am spune cat nu am comenta despre ce vedem, ce simtim peste hotare, acasa, in casa  e cel mai cald. Cantonamentul din Turcia a fost unul foarte util echipei din punctul meu de vedere. Echipa a putut sa comunice mai mult, sa se inteleaga mai bine, sa formeze un colectiv mai unit, ceea ce e nevoie unei echipe pentru a avea rezultate. Amicalele disputate ne-au putut arata unde mai avem de lucrat si eu cred ca per ansamblu am facut o fata buna. Si revenind acasa cu moralul ridicat, cu dorul de fetele cele mai frumoase din Moldova, si dorul de casa,   sa continuam antrenamentele si sa avem un inceput de retur al campionatului cat mai bun. Good luck 

2 comentarii: