Buna

Buna, ma numesc Radu Gînsari si bine ati venit la mine pe blog.Un blog sincer, pentru toti cei care iubesc fotbalul, rege al sporturilor..un blog mai mult informativ si autobiografic,despre mine si lucrurile cele mai importante care ma inconjoara!

6 ian. 2015

A fost un vals..dar a ramas doar muzica...

      De ce n-am scris despre ea,  de ce nu m-am impartasit cu totii, de ce nu afisam, de ce nu spuneam la televizor, radio sau de ce nu discutam aprins despre ea cu alti oameni? Sunt intrebari care ea mi le-a pus... Va zic..pentru ca eu o iubeam si nu aveam nevoie de confirmarea nimanui a acelor sentimente pe care EU le aveam, iubeam nu pentru altii, iubeam nu din motivul sa demonstrez ca pot iubi, eu nu sunt dator fata de nimeni sa demonstrez  iubirea mea, cu exceptia ei!Nu aratam pentru ca ea era alaturi si altceva nu conta pentru mine, dar pentru altii nici atit nu conta, pentru ca sa vorbesc nu e dorinta mea, sa iubesc am vrut! Iubirea este un sentiment (din punctul meu de vedere)  ce nu se discuta cu altii este ceea ce simt doi oameni unul catre celalalt.. este acel sentiment in care daca intrebi pentru ce iubesti?! tu zici...nu stiu...dar.. o iubesc....!!! O respecti pentru calitati si pentru ceea ce face..dar iubesti fiindca... iubesti! A fost frumos dar sa terminat trist, ca orice poveste de dragoste! Am avut de toate si bune si rele, dar am iubit si asta a contat cel mai mult pentru mine!   Sa va zic de ce si cand se termina o poveste de dragoste intre doi oameni? Normal ar fi sa zic ca atunci cand sentimentele dispar. Dar ele niciodata nu pot sa dispara atit timp cat acele sentimente sunt alimentate cu fapte , incredere,  respect si  rabdare. Odata ce dispar aceste lucruri dispare nu iubirea dintre cei doi...dispare acel spatiu, acea plapuma, acea fina plapuma de matase care incalzeste si care mentine  caldura acestui cuplu..si acea plapuma se dezveleste cu cat nu crezi in ceea ce ai dedesubt...si permit curenti de dinafara, si cred in  parerea oamenilor care habar nu au ce intradevar se intampla intre ei. (caci doar el si ea stiu si pot fi judecatorii propriei relatii!)  ..si atunci dispare si cuplu...sentimentele ramin pentru ca ele nu dispar atunci cand vrem noi...Si cel mai interesant este ca nu timpul ne ajuta ...dar actiunile acestor doi oameni in timpul ce urmeaza... Acele actiuni dupa!...ele arata intradevar fata acestui cuplu si fata fiecaruia dintre cei doi! Care e greseala care nu se iarta niciodata si care ucide orice speranta la un cuplu chiar daca el a disparut pe moment sau mai mult decat un moment(pentru ca pina la urma orice om are o speranta )?! Este greseala sa te urci in alta "caruta", doar de dragul acestei actiuni de "urcare" si nu vorbesc de inselat fizic, ci de acea inselaciune a sufletului si a inimii! E nevoie de liniste de analiza si de multa putere si rabdare sa infrunti acele nopti, dar asa e viata, si nu trebuie sa urci in orice tren e liber, caci totusi conteaza destinatia! Orice destinatie ai alege trebuie sa nu uiti ca totusi ai parasit o "gara"...  Si daca cineva din ei face asta, atunci acele cuvinte de dragoste suprema si eterna au fost doar cuvinte!  Caci odata ce iubesti nu poti primi alaturi pe nimeni altul decat pe acel pentru care simti ceva chiar si dupa despartire..! Nu exista decizii irevocabile, exista actiuni de neiertat!
   Ce ramine dupa? ramin pareri de rau, ramin suspine, ramin amintiri, ramine experienta incontestabila....experienta care te face sa vezi altfel oameni, lucruri, viata...Nimeni nu invata de la nimeni pina nu inveti singur din propria ta experienta!!! Ce-a fost frumos s-a terminat, ce va urma depinde doar de mine,de tine, de noi, de fiecare din voi! Gresim toti si toti vom gresi in continuare important este sa stim sa iertam si sa acceptam ceea ce am ales! Eu am ales ceea ce am crezut ca e corect, am iubit pentru ea nu pentru a arata cuiva! i-am aratat ei chiar daca ea poate nu a vrut sa vada pina la urma! Desi ii multumesc si am scris articolul pentru ea si nu pentru ai demonstra ceva, doar ca un omagiu  a acelor lucruri frumoase petrecute intre noi, momente care le stim doar noi doi! Am folosit foarte des cuvintul doi (2) pentru ca tot a fost,a fost pentru noi doi si a contat mereu doar cuvintul doi! Eu nu am vrut sa scriu niciodata acest articol...

Este primul articol despre ea si ultimul, caci totul sa sfirsit...

Ce-i zis e zis si-n cantec iti spuneam
ca va fi aceasta clipa - n care
de-atatea flori pe fiecare ram
ninsorile vor mirosi a floare. ( Despartire in flori Adrian paunescu)

11 comentarii:

  1. C'est la vie, Radu... Per aspera ad astra, spune un proverb latin.

    RăspundețiȘtergere
  2. altii te iubesc pe tine si sufera, tu pe ea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Radule esti un cavaler. Ai sa-ti gasesti ursita neaparat. Craciun Fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos dar interesant ce ar spune ea )

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu cine ma iubeste, ca cel ce iubeste lupta pentru a dobindi..

    Craciun fericit!

    Eu nu am jignit pe nimeni , am zis ceea ce am simtit si nimic mai mult, Ea este de o alta parere e si normal... pina la urma raminem cu ceea ce a fost..

    RăspundețiȘtergere
  6. Radule esti bravo. Nu prea cunosc multe despre tine, dar din ceea ce am citit am ramas placut surprinsa. Cred ca voi deveni fana ta :) Incepe un an nou cu realizari frumoase! Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  7. ea vede lucrurile complet altfel cred ;) eu tot am devenit fana ta,Radule )

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru urari)

    Fiecare are dreptul sa vada lucrurile asa cum doreste, pina la urma nu avem dreptul sa judecam pe nimeni.. fiecare are partea de vina in relatie)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce piar,te iubeshti doar pe tine,nu era necesar sa iti afishezi sentimentele in felul asta,intokmai cum ai spus tu, e doar intre voi 2.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu este nici un piar, chiar nu am nevoie de imagine, mai ales pe seama ei. Aici am fost foarte succint si am vorbit de niste lucruri la general) ce a fost intre noi doi credetima aici nici 10 % nu sa redat)

    RăspundețiȘtergere