Buna

Buna, ma numesc Radu Gînsari si bine ati venit la mine pe blog.Un blog sincer, pentru toti cei care iubesc fotbalul, rege al sporturilor..un blog mai mult informativ si autobiografic,despre mine si lucrurile cele mai importante care ma inconjoara!

17 apr. 2015

Sa va zic sincer prima oara cand am privit un interviu de al meu cap coada..

 M-i sau adresat intrebari simple insa care m-au facut sa imi aduc aminte de momentele frumoase traite, am vorbit despre asa cum vad eu sincer aceasta viata, aceasta activitate, pentru ca in viata tre sa fim sinceri im primul rind cu noi insine! Doar asa vom putea obtine ceva, din fotbal sau din afara lui!
Chiar daca am vorbit in rusa, si nu foarte corect gramatical, fiind un iubitor de limba romina)
Multumesc pentru intrebarile suporterilor si a fost o experienta frumoasa)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu