Buna

Buna, ma numesc Radu Gînsari si bine ati venit la mine pe blog.Un blog sincer, pentru toti cei care iubesc fotbalul, rege al sporturilor..un blog mai mult informativ si autobiografic,despre mine si lucrurile cele mai importante care ma inconjoara!

11 dec. 2011

Multumesc tuturor celor care au avut placerea sa ma felicite de ziua mea...

O zi cu foarte multe emotii, pentru ca este o zi in an, in care trebuie sa faci sa fie totul ok, am incercat asta si a fost o zi cu multe surprize placute. Multi prieteni m-au sunat de si intamplator sau nu la 19 ani au fost mai multe nume "grele" care m-au felicitat decat la 20 de ani, paradoxal, dar important este ca oamenii de la care am asteptat sa ma felicite cel mai tare au facut-o, sigur cu mici exceptii:).Multumesc suporterilor care au avut placerea sa ma felicite si sa vina la mine acasa sa-mi ureze la multi ani, prietenilor care au dorit sa fie alaturi de mine in acea seara, si nu in ultimul rand familiei mele care au avut grija sa fie totul ok. M-am simtim implinit in aceasta zi pentru ca am facut o familie sa zimbeasca cel putin asa cred eu si asa mi s-a transmis, am tinut neaparat ca de ziua mea sa mai fie oameni fericiti asa cum au fost parintii mei cand am aparut eu pe pamant. Si de aceea am hotarat sa ajut o familie cu probleme,  mai bine zis cu dificultati, de as trai viata asa cum si-ar dori. Si cred ca contributia mea nu a fost foarte mare dar a fost un gest sa le arat ca trebuie sa mearga inainte si sa lupte pentru valorile care ne mai tin in viata: familia ! Nu am sa zic ce familie este o familie de la campania inceputa de ProTv "Daruiesti si castigi" Eu am vrut doar sa daruiesc!:) Ms inca odata tuturor pentru un 10 decembrie frumos! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu