Buna

Buna, ma numesc Radu Gînsari si bine ati venit la mine pe blog.Un blog sincer, pentru toti cei care iubesc fotbalul, rege al sporturilor..un blog mai mult informativ si autobiografic,despre mine si lucrurile cele mai importante care ma inconjoara!

31 dec. 2011

Welcome 2012 si adios 2011 ! :)

Anul 2011 ca orice an, a avut de toate , cel putin pentru mine a fost un an cu o alternare a emotiilor si evenimentelor, foarte mare, si pot sa zic ca a fost o experienta buna. Pentru ca toate incercarile pe care noi le avem, daca stim cum sa le fructificam, sa scoatem maximul si sa tragem concluziile de rigoare, atunci evoluam , si eu pot sa zic ca am facut tot posibilul ca acele momente frumoase si mai putin placute, sa le tratez cu maxima seriozitate si  am invatat foarte multe. Poate сa nu a fost un an foarte reusit asa cum mi-am dorit, dar am castigat in maturitate in felul de a percepe si de a analiza unele lucruri, ca pe viitor aceste lucruri sa le pot evita ca sa imi indeplinesc visele. Si cum spune un prieten de al meu "intoarcem pagina si mergem mai departe". Acest an ramane istorie, si vreau sa multumesc in primul rand familiei mele pentru ca sunt, si mereu vor fi langa mine, tuturor oamenilor care m-au facut fericit si le multumesc celor care mi-au mai dat si peste nas, pentru ca din toate trebuie sa inveti. Anul 2012 sper si simt ca va fi un an mai bun, sunt optimist, ma asteapta un an la fel cu multe incercari si sper sa le trec cu brio. Le doresc tuturor oamenilor sa-si gaseasca alinarea sufleteasca, drumul spre reusita, sa fie inconjurati de toti cei dragi , o gandire lucida si ca anul acesta sa aduca prosperare atat noua pe plan individual, cat si intregii noastre natiuni. Fiecare sa cream o lume mai buna in care noi sa ne simtit bine si copiii nostri sa aiba griji mai putine! Ce-mi doresc eu de la mosul este ca eu sa fiu sanatos si familia mea, si un singur lucru mai doresc , sa am putere sa muncesc si sa-mi indeplinesc visele ! Un an nou fericit ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu