Buna

Buna, ma numesc Radu Gînsari si bine ati venit la mine pe blog.Un blog sincer, pentru toti cei care iubesc fotbalul, rege al sporturilor..un blog mai mult informativ si autobiografic,despre mine si lucrurile cele mai importante care ma inconjoara!

21 oct. 2011

Academia - Costuleni ! prima victorie?

Interesant meci intre ultimele codase ale clasamentului..nici nu mi se dadea maina sa scriu acest lucru. pentru ca efectiv mi-e rau sa ma uit in clasament, si simt o profunda dezamagire..insa nimic nu e pierdut si se va intoarce si cu fata spre noi norocul...Si sper din  tot sufletul la un rezultat pozitiv in acest meci..eu din tribune voi tine pumnii strinsi pentru baietii mei si am incredere mare in ei! foc la ghete baieti!:)

2 comentarii:

  1. Doinitza-Miss Academia UTM21 octombrie 2011 la 17:14

    Da din tribune vom sustine baietii,sper mult la un rezultat pozitiv,si cred ca asa va fi,succes!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. aproape victorie, tinand cont de cine a marcat si ignorand in care poarta a facut-o.

    RăspundețiȘtergere