Buna

Buna, ma numesc Radu Gînsari si bine ati venit la mine pe blog.Un blog sincer, pentru toti cei care iubesc fotbalul, rege al sporturilor..un blog mai mult informativ si autobiografic,despre mine si lucrurile cele mai importante care ma inconjoara!

12 oct. 2011

Moldova - Rusia under 21 scor 0-6


Moldova reprezinta o tara in care oamenii, intreaga societate mereu doreau si doresc  ca Moldova lor sa fie auzita doar de bine peste hotarele tarii.. La care le reuseste, la care nu prea.  Si acest lucru nu prea a reusit sa faca selectionata Moldovei de tineret in care fac parte si eu in acest moment. Sincer sunt o persoana care tin foarte mult la culorile nationale, la istoria buneilor si la tot ce inseamna intreg teritoriu ce a fost 1918. Si  ma deranjeaza orice neglijenta fata de patrie si fata de acest popor care Stefan cel Mare a lupat cu iscusinta, si a purtat numele nostru peste tot in lume. Revenind la meciul cu Rusia, nu prea poti sa comentezi multe ceea ce s-a intamplat in ziua ceea, putem spune ca a fost o nenorocire, putem spune ca a fost o zi nefavorabila, insa nu poti sa accepti unele lucruri elementare: CARACTERUL, DORINTA si DARUIREA pe care orice om, in orice activitate nu ar fi implicata, daca aceste 3 lucruri ele nu prevaleaza atunci mai bine nu te apuca sa faci acel lucru. Aceasta este o parere subiectiva pe care eu de pe banca am observato, si nu invinuiesc si nu spun ca daca iesiam jucam mai bine sau nu, dar cu siguranta ochii aveau sa-mi arda (mai ales ca am o "dragoste" aparte fata de rusi). Pacat ca nu intelegem ca reprezentam un intreg stat si nu un singur nume, o istorie si nu o singura bibliografie. Si nu a gresit un jucator, si nu a gresit antrenorul ca nu a facut schimbarea respectiva sau nu a facut primul 11 corect, s-a gresit in primul rand la nivelul cel mai sus al corpului, la creier. Dar la fel nu putem nega  ca intr-o astfel de partida la un astfel de scor, nu au fost greseli, s-au  facut greseli grave si neintelese de multi oameni, dar chiar daca se evitau acele greseli oricum nu poti avea rezultate fara CARACTER, DORINTA si DARUIRE. Eu ce pot sa spun, mi-ar fi dorit sa joc, poate ca meritam o sansa insa nu eu sunt cel care hotaraste, ce tine de mine este sa imi fac datoria cat mai bine la antrenamente, si daca o voi face, atunci va veni si timpul meu,si sper sa nu dezamagesc mai ales ca jucam la inima cu tricoul national. Si sper ca ca aceasta partida sa fie o lectie pentru aceasta generatie, din care se va deduce unele invataminte!

2 comentarii:

  1. "dragoste" aparte fata de rusi...
    cata dreptate(

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo...ce sa spun...am fost mereu sub dominatia cuiva,la nivel de istorie vorbesc,deci,mentalitatea de inferiori ne va domina inca mult timp,nu iesim cu gindul ca sintem mai tari ca altii...de aia ne si facem pe noi de fiecare data,scuze...asta e adevarul gol-golut
    in rest,ai dreptate

    RăspundețiȘtergere