Buna

Buna, ma numesc Radu Gînsari si bine ati venit la mine pe blog.Un blog sincer, pentru toti cei care iubesc fotbalul, rege al sporturilor..un blog mai mult informativ si autobiografic,despre mine si lucrurile cele mai importante care ma inconjoara!

16 oct. 2011

Academia - Milsami 2-5 Dezamagire totala chiar daca marchezi!

Un nou pas gresit, poate mai bine spus, un dezastru in meciul de aseara...Elementar greseli copilaresti, inexplicabile, ca la curtea scolii...Sincer niciodata nu imi este rusine, pentru  ca  un fotbalist mare mi-a spus, ca niciodata sa nu-ti fie rusine de ceea ce s-a intamplat indiferent cat de rau sau cat de dezamagitor au evoluat lucrurile. De fapt sub constient imi era rusine de situatia creata si nu atat special de evolutia mea, cat a intregii echipe, pentru ca pe teren joaca o echipa si nu o persoana. De fapt, mai exact nici nu pot sa explic 25 de minute din prima repriza, 4 greseli impardonabile la asa un nivel nu este admisibil. Si nu poti da vina pe tinerete,  deacum demult nu mai suntem copii, suntem deja cu barba si sa dai aceste greseli pe seama tineretii ar fi o ipocrizie.Meciul de ieri m-a facut mai sceptic la ceea ce prezentam in prezent...Nu vorbesc ca individualitate dar ca echipa, pentru ca joaca 11 pe teren, ceea ce din pacate nu este , sunt doar individualitati si acelea tot mai rar...Pacat, sper ca dupa meciul urmator sa pot fi mai optimist, sigur dupa un rezultat mai bun, din pacate eu voi lipsi la urmatoarea confruntare cu Costuleni pentru ca am 4 cartonase galbene si sunt nevoit sa stau o etapa in tribune..) pe curind..

2 comentarii:

  1. Doinitza-Miss Academia UTM16 octombrie 2011 la 15:26

    Si infringerea e o parte din joc,aveti incredere in voi,in echipa,si daruiti in meciul urmator tot ce aveti mai bun,dedicati-va pe deplin meciului,eu sunt alaturi de voi mereu sa va sustin,nu conteaza pierdeti sau cistigati,sper data viitoare sa-mi faceti o surpriza:P .P.s placuta desigur.Capul sus si inainte Academia UTM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i nimic Radu..imi place jocul Academiei...Sinteti o echipa tinara cu ambitii...va trebuie o victorie pentru a arata un jok si mai bun! DAr dupa asa infringeri ca azi, te inve-ti!!!
    http://ashambra.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere